SIKÇA SORULAN SORULAR


Genel Sorular


1- GO CARD Nedir?

Farklılaştırılmış ürün ve hizmetler sunarak müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı hedeflediğimiz GO istasyonlarında, akaryakıt ve otogaz alışverişlerini ödüllendirdiğimiz sadakat programıdır.


GO CARD ile yapacağınız her akaryakıt ve otogaz alışverişinizde puan kazanır, biriken puanlarınızla hediye akaryakıt ve otogaz alabilirsiniz.


GO CARD' ınızı her akaryakıt ve otogaz alımınızda kullanmayı unutmayın, daha fazla puan kazanın.


2- Nasıl GO CARD sahibi olabilirim?

GO CARD’ınız yoksa size en yakın GO istasyonundan kartınızı ücretsiz olarak alabilirsiniz. GO CARD’ınızı alırken GO CARD başvuru formunda bulunan zorunlu alanları doldurup; imzalayarak GO istasyonlarındaki kutulara atabilir ya da Yakıt Satış Görevlisi ’ne teslim edebilirsiniz.


3- GO CARD ile GO istasyonlarında yaptığım akaryakıt ve otogaz alışverişlerde ne kadar puan kazanabilirim?

GO istasyonlarından satın aldığınız her 1 litre yakıt için aşağıdaki oranlarda puan kazanabilirsiniz:

GO ENO 95 Oktan 2 Puan
GO ENO 97 Oktan 2 Puan
GO ENO EuroDiesel 2 Puan
İpragaz Otogaz 2 Puan

Puan kazanmak için satın alma noktasında geçerli bir GO CARD ibraz edilmelidir. GO CARD olmadan puan kazanamazsınız.


4- GO CARD ile kazandığım puanlarımı nasıl kullanabilirim?

GO istasyonlarından, her 500 puan karşılığında 10 TL değerinde hediye akaryakıt ve otogaz alabilirsiniz.


5- GO CARD ile kazandığım puanlarım hesabımda ne kadar süre geçerli kalır?

İpra Enerji son 1 yıl içerisinde hiçbir işlem yapılmamış kartları önceden haber vermeksizin iptal edebilir ve bu kartlara ait puanları silebilir. İpra Enerji kazanım tarihinden itibaren 2 yıl içinde kullanılmayan puanları silebilir. Kart hamili bu şartları kabul eder.


GO CARD Online İşlemler


1- Neden GO CARD Online İşlemler’ de bir hesap açmam gerekiyor?

GO CARD’ınıza ait güncel puan bakiyesini ve en son işlemlerinizi kontrol etmek ve kişisel bilgilerinizi güncellemek için bir hesap açmanız gerekmektedir.


2- Kayıt olmak ve oturum açmak için ne yapmalıyım?

GO CARD’ınıza ait güncel puan bakiyesini ve en son işlemlerinizi kontrol etmek ve kişisel bilgilerinizi güncellemek için bir hesap açmanız gerekmektedir.


Kayıt olmak ve oturum açmak için GO CARD’ınızın ön yüzünde bulunan 16 haneli kart numaranızı kullanmanız gereklidir. GO CARD Online İşlemler alanına GO CARD’ınızın aktivasyonu sonrasına SMS ile gönderilen “Şifre” ile girebilirsiniz.


3- Şifremi Unuttum. Ne yapmam gerekiyor?

Lütfen "Yeni Şifre Gönder" bağlantısına tıklayınız, kişisel sorunuza cevap verdiğiniz zaman yeni şifreniz SMS olarak cep telefonunuza gönderilecektir.


4- GO CARD Online İşlemler’de puan bakiyem güncel görünmüyor.

Puan bakiyeniz, önceki günün gece yarısı itibarıyla güncellenir. Bu da herhangi bir günde kazandığınız puanların, o günün sonuna kadar işlem geçmişinizde görünmeyeceği anlamına gelir. Bazı durumlarda bu süre 48 saat kadar sürebilir.


5- Kaybolmuş, çalınmış veya kırılmış GO CARD’ımı nasıl değiştiririm?

GO CARD’nızı değiştirmek için herhangi bir GO istasyonundan yeni bir kart almanız yeterlidir. 444 86 46’yİ arayıp eski kartınızı iptal ettikten sonra yeni kartınızı puan kazanmak için hemen kullanılabilir ve mevcut hesap bakiyeniz, yeni kartınıza aktarılabilir.


Bu işlem çevrimiçi olarak, GO CARD Online İşlemler “Kartlar” alanından da yapılabilmektedir.


İletişim

Diğer sorularınız için lütfen GO Müşteri Hizmetleri Merkezi ile iletişime geçiniz:
Müşteri Hizmetleri Merkezi: 444 86 46 / 444 TO GO
Çalışma Saatleri: Pazartesi - Cuma 8:00 – 19:00